05 januari 2009

Memories Medium Boekje...

Ik scrap al een aantal jaren.
En ik begon met een medium boekje.
Vond daar echt niets aan dus had hem niet afgemaakt.
Er zaten 3 pages in.
Na een jaar scrappen dacht ik nou wil ik toch dat boekje afmaken.
Heb er een memories boekje van gemaakt.
Van alles wat en kwam er gister achter toen ik de foto's aan het maken was dat het echt iets speciaals was.

Er zitten 2 pages in van de verjaardag van Oma toen ze 84 werd.
En Oma heeft het leven verlaten afgelopen Maandag.
Ze is 86 geworden!

Heb de page van Oma en mijn lievie extra geplaatst.

Hier zijn de foto's en de extra foto van het medium boekje.







-------------------De extra page van Oma...--------------------


-----------------------------------------------------------------






*Hugs* C.

1 opmerking:

Marit Meijer. zei

Heej lieverd,

Das wel super dat je ineens zo'n mooie layout terug vind van oma!!!

Zeker Speciaal!!!

Het is een leuk boek geworden... zelf gebonden, of heb je een bestaand boek gebruikt?

xxx Marit