09 februari 2009

Silhouette...

De Silhouette...

Tja wat kan ik zeggen...
In 1 woord...
GEWELDIG!!!!...

Ik ben er helemaal blij mee...

Ik had hem gezien bij mijn vriendin Marit, ik ben meteen gaan surfen op het net omte kijken wat het precies was en of het wat voor mij was...
Nou het is voor iedereen wat die wat doet met papier...

Het is echt een uitkomst en ben dan ook super blij dat ik hem gekocht heb...

De Silhouette ziet er zo uit...



Hier is de link naar meer informatie...

http://www.quickutz.com/qk2/silhouette/

Ik heb de Silhouette niet gekocht hier in Nederland of op de site van hier boven maar bij Oh My Crafts...
Bij deze Americaanse site hebben ze de geweldigste aanbiedingen...
De Silhouette kost in Nederland ongeveer 369,00 euro dat vind ik persoonlijk te gek voor woorden...
Met verzendkosten mee heb ik voor mijn silhouette ongeveer 131,00 euro betaald...
De levering is goed en je hebt het na bestelling binnen 7 dagen binnen...
Het enige wat je in huis moet hebben is een Nederlandse stekker waar de Americaanse stekker in past en je kan er mee aan de slag...

Hier is het logo en de link naar de Silhouette die weer in de aanbieding is voor 125.00 dollar...
(de link naar de shop staat ook tussen mijn links aan de rechterkant)



http://www.ohmycrafts.com/machine-2.aspx

*Hugs* C.

1 opmerking:

Marit Meijer. zei

GOED HE!!!???

Ben al helemaal met je kadootje bezig!

;););)

xxx Marit.