25 april 2009

Nieuwe Hobby...

Heb er een nieuwe hobby bij...
(kom tijd te kort tegenwoordig)

Maar de nieuwe hobby is kleding maken.

Afgelopen weekend heb ik de kleding stukken afgemaakt waar ik mee bezig was op het werk en wat nieuwe dingen gemaakt dus dat was een druk maar erg leuk weekend.

Ben best trots op mezelf aangezien ik helemaal niets weet van kleding maken af weet en ik het ook nog nooit had gedaan.

Hier zijn de foto's van de kleding stukken die ik tot nu toe heb gemaakt.





Dit is een rok die ik speciaal heb gemaakt voor mijn moeder.
We hadden paarse instap schoenen gekocht en voordat ik het door had, had ik al gezegt dat ik daar een rok bij ging maken voor d'r.






*Hugs* C.

1 opmerking:

Marit Meijer. zei

Jeetje meis wat leuk allemaal!
Je bent er maar druk mee... begrijp nu waarom je vakantie nodig had!

Liefs, Marit.