25 juni 2009

Martha Stewart Ponsen...

Zo als heel veel mensen nu wel weten is Martha Stewart HOT...
Ik krijg al een aantal jaren haar nieuwsbrieven over van alles wat ons leven zo leuk maakt...
Nu worden haar producten ook in Nederland verkocht...

Toen ik in Maart bij Hobby World ging werken zag ik al dat wij het gingen verkopen en was dol blij want het zijn echt geweldige producten...

Nu heb ik voor het eerst echt wat gekocht van haar...
2 ponsen ze zijn echt geweldig en in veel soorten dus voor ieder wat wils...
En als je op zoek bent naar glitterpoeders dan zeg ik meteen ga voor die van Martha Stewart want die zijn wel heel mooi van kleur...

Maar hier is een foto van mij geweldige Martha Stewart Ponsen...



*Hugs* C.

1 opmerking:

Marit Meijer. zei

OOOh ik ben jaloersssss!!!
Ik wil al een hele tijd een Martha Stewart Doily Lace Edger Punch!!!
Maar zoals je weet gaat dat nog wel even duren eer ik die kan aanschaffen! :(

Ben benieuwd wat je er allemaal weer voor moois mee gaat maken!

En wat je bloggie betreft... graag gedaan hoor!!! Je roept maar als je weer wat wil veranderen!

Liefs, Marit.