16 juni 2009

Nieuwe Kaartjes...

Ging vandaag bij Marit langs en zoals wel vaker neem ik mijn creabea gebeuren mee maar gaat het ook weer zo mee terug door dat gekwebbel van ons komen we dus niet aan creabea'en toe...

Dus toen ik thuis was en gegeten had heb ik terwijl ik tv keek even wat kaartjes gemaakt...
Had ook niets meer in voorraad dus het werd ook wel weer tijd dat er wat nieuws kwam...

Voor het eerst heb ik opgeschreven wat ik precies gebruikt heb...
(dit keer vergat ik dat niet)

* Forever Friends Exclusive Stickers van Papercraft Inspirations Maart 2009.
* Alpha Stickers van Zeeman.
* Cardstock van Cardstock Stack Pastels van DCWV
* Design Papier "Tiffany's" van Designer Scrapbook Pad "We R memory keepers"







*Hugs* C.

1 opmerking:

Marit Meijer. zei

Wat een schatties!
Ik ben toen je weg was ook nog crea geweest... ben zo blij met je tip voor mijn stiffies!!!!
Heb het gedaan met dat grietje dat moet plassen ;) en is echt super geworden!!!

Ik ga m je vanmiddag laten zien!
Dan zet ik m ook online!

Luf jah!
Kussies, Marit.