14 juni 2009

Tja... Breien...

Jullie hebben een hele tijd niets van mij gehoord...
Maar ik ben er weer hopelijk voor iets langer dan normaal...

Heb nu net 3 wkn vakantie gehad...
Dit is mijn laatste dag...

Een paar weken terug was er de Libelle Week...
En aangezien ik voor Hobby World Almere werk ging ik ook 2 dagen op de beurs staan...
Ik had al een paar keer geprobeerd een leuke sjaal te breien die wij in de shop hebben hangen...
Allemaal leuke kleuren lint wol...
Alleen ik kan niet breien...

Gelukkig dus dat ik op de beurs stond en wij daar ook dat lint wol gingen verkopen...
2 dagen libelle, goed opletten en je kan het...
Nou ja ik dan...

Hier is een foto...



Dit is van 1 bolletje lint wol...
Voor een sjaal moet je 2 bolletjes hebben...

*Hugs* C.

1 opmerking:

Marit Meijer. zei

Die is leuuuuk!
Dat wil ik ook...hint, hint!
Liefs, Marit.