27 januari 2010

Easel Card... 4 Uitnodigingen...

Mijn shoonzuster vond het leuk om bij haar de verjaardag van schoonmams te vieren...
Maar daar moesten wel uitnodigingen voor komen en of ik dat wilde maken...
Aangezien ik dan weer creatief bezig kan zijn vind ik dat natuurlijk helemaal niet erg...
Schoonmams d'r verjaardag vieren we op 20 februari 2010 dus ik had tijd zat om ze te maken maar kon het weer niet laten om er maar meteen aan te beginnen...

Ik heb de uitnodigingen gemaakt met als voorbeeld de Easel Card ...
Ik vind dat wel zo'n geweldige kaart...
Ik heb voor deze kaart Basic Grey Papier gebruikt en alle tag's op de voorkant zijn uitgesneden met de Silhouette...

Hier zijn 2 foto's...





Photobucket

2 opmerkingen:

Rianne zei

Heel erg leuk geworden de uitnodigingen! Kan ze vast waarderen! :)

Marit Meijer. zei

Ooooh meis...deze zijn mooi geworden!
Echt een beetje een vintage look!
Toppie...
xxxies, Marit.