12 februari 2010

Black, White And Red...

Doodle Dragon Studio Challenge Blog heeft een kleuren challenge...
Alleen zwart, wit en rood...
Meer kleuren mag je niet gebruiken...
Ik was heel goed bezig vond ik zelf tot ik er achter kwam dat ook mijn stempel toch echt met die kleuren bewerkt moest worden...
Toch niet zo goed bezig ahahahah....
Maar mijn project is af...
Ben dit keer niet voor een kaartje gegaan maar een Bag die ik heb uitgesneden met de Silhouette...

Hier mijn project...



Photobucket

5 opmerkingen:

Marit Meijer. zei

Ooooh hij is leukieee!!!
Liefs, Marit.

Lelia zei

Too cute! Love the little bag! Thanks for playing at Doodle Dragon Studios!

Hugs,
Lelia

Gramma zei

Wow! This is fabulous!...

Anoniem zei

hieperdepiep HOERA!! gefeliciteerd groetjes HaNNY

my5bratz zei

how cute, thanks for joining in this weeks DDS challenge :)