14 februari 2010

Create4Fun Sketch...

Gister ochtend heb ik een kaart gemaakt voor Create4Fun en ik heb daar digi stamps op gebruikt die je kan vinden bij MMDesigns...
Mijn vriendin Marit heeft die digi's gemaakt...

Wat ik op dat moment niet wist, was dat Marit een soort opdrachtje had gemaakt van mijn verjaardag...
En de opdracht was comments geven op mijn bloggie en die van haar en dan kon je digi's gratis krijgen...
Ik was weer van niets op de hoogte maar had wel door dat er wat aan de hand was door de felicitaties van die dag...
Voordat Marit naar mij toe kwam voor een stuk taart ahahahah belde ze me op en vertelde het verhaal...

Ik wist het niet en ik had haar digi's gebruikt voor een kaartje...

Dus voor de mensen die aan de actie van Marit hebben mee gedaan is hier dus een voorbeeld van haar digi's...

Maar eerst de sketch van Create4Fun...



En hier is mijn creatie met de Digi's van MMDesigns ...

De digi's van MMDesigns: Ticket op de onderkant van de easelcard en de circle op de voorkant van de easelcard...





De tut van de Easelcard vind je HIER...

Photobucket

1 opmerking:

Marit Meijer. zei

hahaha... ik ben blij dat er zo massaal is gereageerd!!!
Enne... dit kaartje is weer super!!!
De digi's heb je mooi gebruikt meis!
Toppie!
Liefs, Marit.