20 februari 2010

Gezellige Scrap Avond...

Al weken proberen we een scrapavond te doen maar steeds komt er wat tussen...
Nu is het er toch eindelijk van gekomen...
En het was reuze gezellig...

Mijn vriendin Maris heeft ooit een basis workshop gedaan...
En daarna heeft ze er ook niets meer mee gedaan...
Zo zei ze zelf...

Ik had wat sketches opgezocht via google images en daarvan hebben we 2 sketches gekozen om te gaan gebruiken...
Hier zijn de sketches...

Eerst sketch is van Sisterhood Of Scrap...



Tweede sketch is van PHutch Sketches...



We hebben natuurlijk wel wat dingen veranderd naar onze eigen smaak en sketch 2 hebben we een kwartslag gedraaid...

Hier is de creatie van Maris...





En dit is mijn creatie...





Ik denk dat haar manlief niet blij is met me want ik heb haar laten proeven van de Copics...
Heb ik er 1 verslaafd gemaakt...?





Het was zo gezellig dat volgende week vrijdag het weer gaat gebeuren hihih...

Photobucket

2 opmerkingen:

Anoniem zei

het was inderdaag een top avondje.
Ze zwart wit layout van Belle is door iedereen toppie gevonden. Ernst vond hem prachtig!
Tot vrijdag.
Maris

Marit Meijer. zei

Heej lieffie... wat hebben jullie toch allemaal voor moois gemaakt! Super hoor!!! Enne... Maris mag wel oppasen... er zit een bodem in iedere portemonee hoor! whahahaha... ;) Fijn dat jullie zo'n leuke avond hebben gehad!

Liefs, Marit.