13 februari 2010

It's My B. Day!!!!

Dus dat betekend taart....









Photobucket

16 opmerkingen:

Alice zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een hele fijne dag! Marit deed een oproepje op een groep om je te feliciteren.. proest... je hebt dit dus aan haar te danken! Mooie taarten maak je! Hier nog een marsepeintaarten bakster! LEUK!

Annemiek zei

Hoi Consuela! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag hoor! Ik ben hier ook via Marit, wat een lieve vriendin die zo'n oproep voor je doet!!! Je hebt een prachtige taart gemaakt, haast te mooi om op te eten. Geniet lekker van vandaag.

Groetjes, Annemiek

Ria zei

Hihi, je hebt een lieve vriendin die graag wil dat jij vandaag ontzettend gefeliciteerd zal worden door heel veel mensen.
Dat wil ik nu natuurlijk ook wel doen. Er staat een prachtige taart op je blog en alleen daar kun je al aan zien dat je natuurlijk jarig bent vandaag,
Ik wens je dan een heel fijne verjaardag toe met veel felicitaties en heel veel kadootjes. Maak er een fijne dag van.
Groetejs, Ria

Scrapcorner zei

Hoi jarig jetje, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een schitterende taart heb je gemaakt, die zal vast wel heerlijk smaken.
Groetjes van een mede taartenmaker (beginner), en scrapper.
groetjes Ageeth

Ingrid zei

Hoi Consuela,

Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria!!!!! HIEP HIEP HOERA!
Ik wil je van harte feliciteren met je verjaardag en je een hele fijne dag toewensen. Ook ik kom hier via Marit, (wat een leuke actie).
Wauw zeg, wat een super mooie taart, dat is zonde om op te eten.

groetjes Ingrid

Ingrid zei

Hoi Consuela,

Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de Gloria!!!!! HIEP HIEP HOERA!!!!

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik wens je een hele fijne dag toe.
Ook ik ben hier via Marit gekomen. (Marit, dit is een hele leuke actie)


Wauw, wat een geweldig mooie taart. Dat is zonde om die op te eten.

Groetjes Ingrid

Anoniem zei

Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.
Marit vroeg me je te feliciteren dus vandaar. Maar ik vind je blog erg leuk en er staan mooie dingen op
Groetjes Thea Vink

sylvia zei

Hallo Consuela, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik wens je een hele fijne dag.
En je taarten zien er hardtsikke mooi uit, te zonde om ze op te gaan eten.

groetjes Sylvia

Anoniem zei

Hai Consuela!! Van harte gefeliciteerd. Ook ik kom via Marit, hoop dat je heel veel reakties maar vooral een fantastische dag zult hebben. Annemieke B.

Allet zei

Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag Consuela en een heel gezellige dag. Ik heb meteen even naar al de mooie (én lekkere) dingen gekeken die je maakt. Fantastisch!!

Anoniem zei

ook vanaf deze kant van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren. maak er een fijne dag van want je zult er hierna weer 364 dagen op moeten wachten.
groetjes josé

Marit Meijer. zei

Heej mopz...wat een verassing he?!
Je verdient het!
Ik ga nu naar je toe...om e persoonlijk te knuffelen!
Hele dikke kusss en snij die prachtige taart maar vast aan!
Luf joe!
Liefs, Marit.

Rianne zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Wat een PRACHTIGE taart heb je!! (bijna zonde om op te eten haha)

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!
Wat een prachtige taart zeg, was hij lekker?? Vast wel, haast te mooi om op te eten.

Groetjes van Viola.

Tineke zei

Welgefeliciteerd, welgefeliciteerd, welgefeli- welgefeli- welgefeliciteerd!!!!!
Leuke blog heb je, ik kom af en toe even snuffelen!

Inge zei

Hai Consuela, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG !!!!!!!
Je weet ondertussen wel, wat Marit aangericht heeft ;-)
Die fantastische taart smaakt vast net zo lekker als 'ie eruit ziet. Prachtig !!!
Ik wens je een prachtige dag, veel cadeautje en gelukwensen toe !!!

groetjes, Inge Stoel