10 februari 2010

Kaartje voor Delia....

Ik heb een kaartje gemaakt voor Delia...
Delia heeft leukemie en krijgt op dit moment haar behandeling...
Ze woont in America en ligt in het Denver Children's Hospital...
Op Dustin Pike's Blog vind je de gegevens als je een kaartje zou willen sturen...
Als je een kaartje wilt sturen kan je Dustin mailen voor de Freebie van een uil...
Delia is namelijk weg van uiltjes...
En daarom heb ik op deze kaart ook de uil gebruikt die Dustin voor haar gemaakt heeft...
De kaart ga ik samen met Marit versturen naar Delia...
Marit heeft ook een kaartje voor haar gemaakt en die vind je hier...

Ik heb deze kaart gemaakt met als voorbeeld de sketch van 2 Sketches 4 You

Hier is de sketch...



En hier zijn wat foto's van mijn creatie...








Photobucket

5 opmerkingen:

Marit Meijer. zei

Ooh meis...
deze is echt heel leuk geworden!
Liefs, Marit.

mom2christopher zei

Darling card! Thanks for playing this week at 2S4Y! :) Kathy

Gina zei

What a cheerful card. Bound to make Delia smile.
love as always Gina x x x
http://daydreambeliever-gina.blogspot.com/2010/02/cards-for-delia.html

Laura Davis zei

Very cute! Thanks for playing at 2S4Y!
Laura

Cheryl Nelson zei

How cute is this?! LOVE it!! That owl is just darling!