24 maart 2010

Even een update...

Er ligt al bijna ander halve week een stempel te wachten tot die bewerkt word met copic's...
De kaart is ook al ander halve week klaar...
Veel te laat voor die challenge maar ok...

Ik ga eens kijken of ik deze week nog wat kan maken...
Heb even mijn bankhang periode geloof ik hihihih en als ik niet kan bankhangen dan ben ik aan het werk....

Maar het is hier dan wel lekker rustig hihihih...

Misschien maak ik vandaag dat kaartje van ander halve week geleden wel af...

Photobucket

2 opmerkingen:

Marit Meijer. zei

Jah het wordt tijd!!!
Met je bips van die bank af en terug achter je creatafel... IK MIS JE KAARTJES!!! ;)
Liefs, je dinnetje.

scrapfreak zei

hij is geweldigggg echt leuk.....ik vind de magnolia stempels toch wel mijn favoriet hoor.

gr marrianne xx