10 maart 2010

Gister Avondje Kaarten Maken...

Gister kwam Maris weer hier naar toe maar dit keer om kaartjes te maken...
Had in de middag al een voorbeeld gemaakt van de Club Anya Sketchy Saturday in combi met de kleuren combo van Cards & Things zodat ze kon zien hoe het er uit kon zien...

Hier is de sketch van Club Anya Sketchy Saturday en de kleuren combo van Cards & Things...





En hier is het voorbeeldje die ik in de middag had gemaakt...



Toen Maris hier was zijn we dus met de sketch van hier boven aan de slag gegaan...
Ik heb hem nogmaals gemaakt...

Hier zijn de kaartjes van de avond...

Die van mij...



En die van Maris...
(Haar eerste echte scrapkaart)



Maris had daarna natuurlijk nog steeds zin om creatief te zijn dus die is met de volgende sketch aan de slag gegaan...
De sketch is van Papertake Weekly...
Deze sketch moet ik zelf nog maken dus zodra die klaar is zal ik die natuurlijk weer posten....

Hier is de sketch...



En hier is Maris d'r creatie...



Photobucket

3 opmerkingen:

Marit Meijer. zei

oooh meiden wat hebben jullie lekker gefreubelt! Prachtig allemaal weer hoor!!! En.. maris... je zou niet zeggen dat het je eerste keer is! ;)
Liefs, Marit.

scrapfreak zei

leuke kaarten hebben jullie gemaakt zeg....tis volgens mij wel echt besmettelijk he dat scrappen hahahaha

liefs marrianne

Krista Driessen zei

Wat een lief kaartje voor C&T !! De anderen zijn overigens ook prachtig ! Bedankt voor het meedoen.