28 april 2010

Een doosje voor...

de kaartjes die ik gekregen heb toen Magic overleden was...

Alle kaartjes stonden maar in de kast en vond dat niet zo'n mooi gezicht maar wilde ze ook niet weggooien maar bewaren...
Wat is er dan mooier als je er een passend doosje voor gaat maken...

Voor dit doosje heb je nodig 2 keer een 12x12 vel...
De onderkant en de bovenkant zijn dezelfde grote...
De afmetingen zijn 23.5 bij 30.5...
Ril de korte kant (23.5) op 4, 15.5 & 4 cm...
Ril de lange kant (30.5) op 4, 22.5 & 4 cm...
Vouw het even goed dubbel...
Je hebt nu in de hoeken een klein vierkantje snij daar 1 kant los en plak dat vast aan de lange of de korte kant (wat jezelf het beste vind)...
Doe hetzelfde bij het andere vel en het doosje is klaar...

Ik heb dit doosje gemaakt met een vel Doodlebug en een gewone zwarte cardstock voor de onderkant....
Ik heb het doosje voor de rest niet versierd omdat ik hem zo heel mooi vond...
Hij staat weer in de kast en zo ziet het er allemaal heel netjes uit...

Ik hoop dat jullie wat aan mijn beschrijving hebben...
Het is een aardig groot doosje dus je zou er zelfs een kraam doosje van kunnen maken met een leuk kleding stukje erin...

Hier is mijn creatie...







Photobucket

1 opmerking:

Marit Meijer. zei

Ooh deze is mooi mopz! Dat papier is ook zo gaaf! Dat heeft verder weinig nodig! Prachtig!
Liefs, Marit.