06 april 2010

Kleding...

Kwam er van de week achter toen ik een shirtje aan het maken was dat ik nog steeds niet mijn kerst jurk had gepost...
Heb er niet eens een gewone foto van gemaakt dan alleen wat foto's van de kerst waarop je mijn jurk dus ziet...
En er is een jurk waar ik geen foto van gemaakt heb terwijl die in mei '09 al af was whahahaha...

Ik heb in iedergeval nu de kerst foto's bekeken en 2 foto's uit gezocht om te posten...
En ik heb van het shirt dat ik van de week heb gemaakt ook een foto gemaakt (voordat hij gewassen of gestreken werd)....
Die jurk van mei '09 staat nog steeds niet op de foto, als ik er aan denk zal ik dat toch maar eens gaan doen en posten...

Hier zijn de foto's van mijn kerst jurk...

De voorkant....



De achterkant(deze foto is niet zo mooi)...



En hier is dan mijn shirtje...



Voordat ik het vergeet...
Het zijn patronen van Burda...
De jurk is een los patroon en het shirt komt uit het magazine van Burda...

Photobucket

1 opmerking:

Marit Meijer. zei

Wauwie wauwie...sexy lexy hoor!!
Wat doe je dat toch weer gaaf mopz!!!
xxxies, Marit.