09 mei 2010

Cupcakes....

Had zin om wat lekkers te maken maar niet te groot....
Dus dan worden het cupcakes...

Roomkaas choco topping...
Ik vond het zelf niet lekker maar mijn moeder vond ze zalig...
Conclusie zal ze alleen maken als iemand er om vraagt anders nooit meer whahahah...



Koffie Topping...
1 woord zalig...
Een paar met roze suikerbloempjes en een paar met een choco koffie boontje...







BonBonBlock Choco Mouse topping...
Heb het al eens in een taart gedaan als vulling en dit is zoooooo lekker....



Even wat langs brengen naar mijn moeder want die is gedwongen gewoon alles te proeven whahahahaha....
En maar even vervoerd in een bakvorm...



En de laatste heb ik hier lekker op gegeten...



Photobucket

2 opmerkingen:

Marissie zei

Jeetje, jij hebt echt je roeping gemist hoor. Als het kon zou ik zo een cupcake zo van het scherm plukken en heerlijk opeten.

Marit Meijer. zei

Nou ehhh... je mag mij ook wel DWINGEN voor proefkonijn te spelen hoor!!!! HINT HINT!!! hihihi...
Ziet er allemaal weer beeldschoon en super lekker uit!!!
Dikke kusss, Marit.