25 maart 2011

Verhuizing en nu.....

hopelijk een beetje rust...
Sinds mijn laatste post op 16 januari hebben jullie weer niets gezien of gehoord van mij...
Dat komt omdat het leven in eens in een snelvaart ging veranderen...
We gingen van een flatje verhuizen naar een 1 gezinswoning met 3 verdiepingen...
Op 26 jan. hadden we het flatje opgezegt en op 12 feb. zaten we er in...
Toen moesten we nog de ouwe woning in ouwe staat met aanpassingen klaar maken voor de woningbouw dat ging jammer genoeg niet zonder slag of stoot...
Maar sinds 7 maart zijn we er van verlost en kunnen we rustig aan ons nieuwe huis werken en er eindelijk van genieten...
Mijn hobby gedeelte zit nog steeds in dozen omdat er andere dingen toch belangrijker waren...
Maar dat maakt het wel weer geweldig want heb al een hobby gedeelte in de grote zolder...
Zodra we daar natuurlijk aan gaan werken zal ik een foto plaatsen...
Kan haast niet wachten...

Hopelijk tot snel waarschijnlijk nog wel met wat oud matriaal maar ik kom er weer aan....

Leuk dat jullie nog steeds volgers zijn ondanks dat ik er weer even niet was...
Bedankt...

*Hugs* C.

1 opmerking:

.:♥MMDesigns♥:. zei

Natuurlijk volg ik je nog op de voet! ;) Enne... I WUF YAH!!!

Dikke kussss,
van je dinnetje!!!
XXXXXXXXXXX