21 mei 2012

Wicked....

Afgelopen zondag gingen we naar Wicked en ik besloot een week van te voren om een jurk te maken met een bijpassend chic sieraden setje... De sieraden zijn totaal anders dan wat ik de afgelopen tijd gemaakt heb maar vind het zelf erg chic en mooi... Ik zat op pinterest lekker te pinnen toen ik een geweldig gratis patroon voor een jurk tegen kwam (alsof ik niet genoeg patronen hier heb liggen maar ok)waarom het zo'n geweldig patroon is komt door een plooi gedeelte aan de zijkant van de jurk... Een leuk patroon had ik, nu nog groene stof, want naar Wicked ga je wel in het groen... Stof was even een punt want op de markt was niets te krijgen dus maar naar de stoffen winkel gegaan tegen mijn gevoel ik want vind het zelf in de winkel te duur maar oke de stof is goeie kwaliteit, goeie kleur en valt mooi... De stof op de foto's vind ik zelf wat bleek van kleur maar denk dat het komt door het licht van buitenaf, hij is in het echt donkerder en warmer van kleur echt de kleur van Wicked... Hier zijn mijn foto's...

2 opmerkingen:

.:♥MMDesigns♥:. zei

Heej lieffie, want kan je dat toch allemaal knap he?! Je jurk is super en je sieraden setje is helemaal chic!!! Top hoor!!! Dikke kus, je dinnetje.
..:: xXx ::..

Angela zei

Haha zie net dat ik mijn reactie bij de verkeerde post gezet heb.....
nogmaals beide zijn toppie; jurk én sieraden....
De bedels in de vorige post zijn ook zoooo leuk; heb er onlangs ook wat van gekocht.... Denk wel dat ze op een kaart belanden *lol*.
grt Angela